1 Ocak 2010 Cuma

İçerden Mırıldanmalar- Tanıtım

Bir gün daha geçmekte ömürden ve ben hala daha uyumadım. Yıllar geçi ömrümden ve ben hala uyanmadım.
Akıl, hıyar değildir Zebercet kardeş; bölüp de yarısını veremem kimseye, öyle değil mi Fahrettin? Haklısın abi. Doğru söylüyorsun.
Fahrettin, Zebercet ve Kovrin üçlüsü konuşuyorlar aralarında. Onlar konuşadursunlar, ben sana Haşmettin'imin derdini anlatayım. Yahu az sabret da ama, elbet anlatırım kim bu denyolar, biraz sakin olun da yaa. Of tamam be biliyorum umrunda bile değil. Aklından sormadın bile daha hala "Kim lan bunlar?" diye. Tamam. Neyse. Bak şimdi iyi dinle, bir kez anlatacağım.
Kovrin, Çehov'un "Kara Keşiş" adlı kısa hikayesindeki eleman.
Zebercet, Yusuf Atılgan'ın "Anayurt Oteli" adlı romanındaki eleman.
Fahrettin, Albert Camus'nün "Yabancı" adlı romanındaki Maupersault'un Türk vatandaşlığına geçtikten sonraki hali.
Haşmettin, 0.5mm uçlu Rotring marka kalemimin adı.
İzzettin, çantamda her daim bulunan kutup ayısı resmi kapaklı not defterimin adı. Odam, YoVille'deki evim, ve blogumun adı ise Anayurt Oteli.
Şimdilik bilinmesi gerekenler bunlar. Vakti zamanı geldikçe, yeni bildirimler verilir elbet.
Hürmetler efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder