8 Nisan 2011 Cuma

Yine Sıkıntı, Yine Sıkıntı.

Ah, lanet olsun işte yine aynı boktan hayatıma geri döner gibiyim.

Saat sabahın 4'ü ve ben hala uyumadım. Pazartesi, çarşamba, cuma ve pazartesi günleri vize sınavları olan vatandaş ben değilmişim gibi. Ne diye uyumadım ki sanki. Uyku düzenimin de içine ettim böylelikle. Kahretsin.

Californication diye bir diziye takıldım ve bugün birinci sezonunu izledim. Bütün bölümlerini. 12 bölümü var. Yarım saat sürdü her biri. Yani toplamda günümün 6 koca saatini bununla harcadım. 4. senesinde bitirilmesi gereken okulu 6. senesine geldiğin hala daha dizi izleyerek uzatmaya çalışan birkaç kişi daha vardır elbet. Buradan onlara sesleniyorum: "hepimiz malız."

Kendi adıma konuşuyorum, tamam. Tamam. Ah, lanet olsun.

Hiç ders çalışmadım bugün. Koca gün boyunca sadece 5 dakikalığına çıktım dışarı ve döndüm hemen fildişi kuleme. Kartal yuvasına. Ayı inine. Bari bir iş yapsaydım. Ne bileyim, mutfaktaki o bulaşıkları yıkasaydım, evimi temiz tutsaydım en azından. Yok. I ıh. Kapandım odama, uzun zamandır görüşemediğim canım bilgisayarımla takıldım.

A! Söylemeyi unuttum. Ben bugün bir iş görüşmesine gittim. English Fast diye bir yer var, eğitim danışmanı arıyorlarmış. Beni de çağırdılar. Dersaneyi pazarlayacağım ailelere resmen. Aile ve öğrencilere bir çeşit rehberlik yapacağım sanırım. İngilizce'nin önemi anlatıp onları ikna etmeye çalışacağım. İşsizlikten iyidir.

Kübra'yı özlemedim. Sıkıldım. Biraz yalnız kalıp rahatlamak, kafa dinlemek istiyorum. Yoruldum. Şu kızı üzmekten nefret ediyorum. Lanet olsun. Ne diye beni bu kadar çok seviyor ki. Bok var sanki. Keşke bu kadar naif olmasa. Bilmiyorum ne olacağını. Önceleri umutluydum, gelecek görüyordum onunla olan ilişkimde. Daha sonra, onu daha iyi tanımaya başlayınca, olamayacağını anladım. Lanet olsun umarım bu yazımı okumaz.

Uzun zamandır yazamıyorum. Hiçbir şey. Hiç. Şiir yazardım önceden. Evet, berbat şiirler yazarım ben. Kesinlikle bu konuda herkesle hemfikirim. Artık onu da yapamıyorum. Hah. İşin garip tarafı, bu aralar roman yazmayı düşünüyorum. Vize sınavlarımdan sonra ama. Ve işte, gördüğünüz gibi, uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığım bir şeyi planlamaya başlar başlamaz yine erteliyorum. Bu iş yalan olur, ben şimdiden söylemiş olayım.

Lanet olsun, şu evin kirasını da ödesem de ev arkadaşıma olan borcumu sıfırlayabilsem keşke. İçim hiç rahat değil. Kızımı özledim. Evet, manevi kızımı. Vardı ya hani, Buki, O'nu. Evet tamam kabul ediyorum bir ara hakkında öfke dolu cümleler savurdum buralarda ama ne yapabilirim ki? Atsam atamam, satsam satamam. Kızım o benim.

Mümkün olduğunca erken kalkacağım. Duş alıp, dişlerimi fırçalayıp, az sütlü bir kahve yapacağım kendime. Ve yanında sigara da içeceğim. Ardından da çalışma masamı çabucak düzenleyip ders çalışmaya başlayacağım. Söz.

1 yorum:

  1. lanet olsun! ben de boşladım. hani gerçi en boşladığım günde bile en az 1 saat çalışıyorum ama o bir in yanına bir de 0 gelmesi lazım. yoksa işsiz kalmaya devam edeceğim!

    gel kütüphaneye gidelim yine lan. havalar da eskisi gibi soğuk değil nasılsa. belki bi dikiş tuttururuz.

    YanıtlaSil